- 0 +
search

Skip to navigation

Chord List: 09 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | NEW
TOP | 09 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | NEW

Kaka feat Zizan Razak - Infiniti Cinta Chord



Kaka feat Zizan Razak - Infiniti Cinta Chord

Home > > > Kaka feat Zizan Razak - Infiniti Cinta Chord

Report Chord


Kord info :
A/C# (x4222x) D/F#(xx4232)

Intro :
Dm Am Bb
Cm7 Bb A7

Dm
Bermula kutemu gadis berkaca mata
Am Bb
Comel anggun ayu cantik paras rupa jelita
Cm7
Tinggi 5 3 laksana primadona
Bb A7
Terigau mimpi sini juga khayalnya ke sana
Dm
Pernahkah terdengar tiada dara yang renggang
Am Bb
Itu kisah ku dulu reputasi lamaku dulu
Cm7
Seribu memurai usah satu pun kau percaya
Bb A7
Seribu menggadai kau satu sumpah setia

Dm
Cliche dihatiku kau bermaharajalela
Am Bb
Manifesto luput bila nafas henti hela
Cm7
Tiada medan yang takkan kubanting yang kujuang
Bb
Demi seru kau sayang
A7
Demi kau seorang
Bb
Demi seru kau sayang
A7
Demi kau seorang

Chorus :
D Em G D
Ucapkanlah kata-katamu dengan gurau sendamu

(Ku cuba menahan ketawa ku)
D Em G D
Jelaskanlah apa kau mahu, kan ku sedia menunggu

(apa yang ku rasa kau dah tahu)

Bm E
Takkan ada lagi cinta yang setara
G
kau dan aku
Gm
kau dan aku

Dm
Kan baru saja aku bilang
Ku mahu seru kau sayang
Am
Hikayat kau aku
Bb
tanpa dia dan bayang-bayang

Cm7
Diteraju kau dan aku

sutradara yang maha esa
Bb A7
tetap kau aku lintas bandar rentas desa
Dm
Dan apa pula kau mahu jelas satu-satu
Am Bb
Leraikan yang terbuku dan segala didadamu
Cm7
Salam perkenalan yang diselami dua hasrat
Bb A7
Moga-moga kita kekal hingga ke akhirat
Bb A7
Seharusnya kita kekal hingga ke akhirat

Ulang Chorus

Gm A Dm D D7
Apakah guna seorang raja tanpa permaisuri jelita di sisinya

Ibarat jantung tiada degupannya
Gm A
Dan diri aku bisa jadi ratu kamu

(dan memang aku ratu aku)
Dm D D7
Andainya kamu mampu buktikan padaku
Dm
Cinta bukan saja bukti

Ku uftikan cinta infiniti
Am Bb
Janji tak ditinggalkan tetapi ditepati
Cm7
Kau istimewa tiada metafora setara
Bb A7
Jadi tiada metafora kerna kau tidak ketara
Bb A7
Tiada metafora kerna kau tidak ketara
[Ulang korus]

D
Satu satu aku mahu kamu
Em
Dua dua hanya kita berdua
G D
Tiga tiga bersama sama selamanya

(One more time!)

D
Satu satu aku mahu kamu
Em
Dua dua hanya kita berdua
G D
Tiga tiga bersama sama selamanya
Bm E
Takkan ada lagi cinta yang setara
G Gm
Kau dan aku.. kau dan aku
D A/C# Bm A G D/F# Em A
Ucapkanlah kata-katamu dengan gurau sendamu
D A/C# Bm A G D/F# Em A
Jelaskanlah apa kau mahu, kan ku sedia menunggu

Bm E
Takkan ada lagi cinta yang setara
G
kau dan aku
Gm
kau dan aku


#Malaykord



Title: Kaka feat Zizan Razak - Infiniti Cinta Chord
Artist: Kaka
Review:
Author:
Rate: 4 dari 5
Posted On:


✓ Jika ada sebarang masalah tentang chord lagu diatas sila buat aduan pada Form Report Chord yang disediakan.[REPORT CHORDS]



Kalau korang suka dengan Malaykord boleh la belanja kitorang kopi [Belanja Malaykord Kopi 1 ☕ ]





Play Youtube
Play Tutorial Guitar


Senarai Chord Kaka


Siapa Kaka?

Cari Barang Berkenaan Kaka



Loading....



Incoming Search:
Chord Kaka feat Zizan Razak - Infiniti Cinta Chord

, ,

, ,

, ,

Cadar Pukal
<
>


Tidak Dapat Apa Yang Anda Cari? Request Chord Disini!